گرانیت سبز جنگلی

مشخصات پروژه

  • نام پروژه گرانیت سبز جنگلی
  • تاریخ شروع 1402/3/9
  • تعداد نظرات 0
  • تعداد نمایش 132

گرانیت سبز جنگلی

گرانیت سبز جنگلی برگرفته شده از معادن بیرجند می‌باشد. این نوع سنگ به عنوان یکی از با استحکام‌ترین سنگ‌های گرانیت ایران به شمار می‌آید و طبق آمارهای انتشار یافته میزان جذب آب آن به اندازه صفر درصد می‌رسد و همچنین از ساب پذیری بالایی برخوردار می‌باشد. از جمله کاربردهای آن می‌توان در بخش‌های نمای ساختمان، کف ساختمان، راه پله، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، حمام و کابینت اشاره کرد. از جمله انواع سنگ گرانیت سبز جنگلی می‌توان به نام‌های درباری بیرجند، اسپایدر بیرجند، آبرنگی بیرجند، دانه اناری بیرجند اشاره کرد.

قیمت گرانیت سبز جنگلی

قیمت گرانیت سبز  جنگلی به پارامترهای متنوعی بستگی دارد که از جمله می‌توان به پارمترهایی چون ابعاد، ضخامت، سورت بندی آن اشاره کرد. در گروه سنگ نمادین گرانیت سبز جنگلی در ابعاد تایل، پلاک و اسلب مورد فرآوری قرار می‌گیرد. جهت دریافت لیست قیمت و نمونه تصاویر محصول با ما در تماس باشید.

گرانیت سبز جنگلی را از کجا بخریم؟

همانطور که اشاره شد، معدن این سنگ در بیرجند قرار گرفته اما عمده تولید آن در استان اصفهان است. اگر قصد خرید این سنگ گرانیت را به صورت مستقیم از کارخانه سنگبری دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا به شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان مراجعه کنید. 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر